Projectbeschrijving

Loading...

Harm-Jan van Veldhuizen: “Een online strategie maak je niet alleen, daar heb je een kundige partner voor nodig”


De vraag

Harm-Jan van Veldhuizen, directeur van HAVE Brandstoffen B.V.: “In 2012 kochten we de domeinnaam Kachels.nl, de exacte invulling van de website was toen nog niet bekend. We werkten destijds al jaren tevreden samen met eDifference; het was dan ook een logische stap om met hen te brainstormen over de invulling van Kachels.nl.”

De aanpak

Harm-Jan: “Een online strategie maak je niet alleen, daarvoor heb je een kundige partner nodig. Die hebben we in eDifference gevonden. De kwaliteit is goed, de contacten fijn. De toegevoegde waarde van eDifference zit, wat mij betreft, vooral in het uitdenken van concepten en het constant verbeteren naar aanleiding van nieuwe technieken en inzichten.”

Uitwerking

Harm-Jan: “In diverse (informatieve) sessies hebben we onderzocht waar ondersteuning voor ons het hardste nodig was. Dat bleek in de (online) marketingcommunicatie te zijn. Onze consumenten oriënteren namelijk thuis al op een kachel of haard, voordat ze een showroom bezoeken. Daarnaast hebben ze vaak hulp nodig bij het online oriënteren op een aankoop. Deze kernpunten resulteerden uiteindelijk in een succesvol online platform, waarop consumenten eenvoudig vooraf kunnen oriënteren op hun keuze voor een haard of kachel.”

Bekijk deze website

Schermafbeelding 2016-06-15 om 13.50.44 (2)

Schermafbeelding 2016-06-14 om 14.12.36

kachels.nl Ontdek jouw ideale haard

Een online strategie maak je niet alleen, daar heb je een kundige partner voor nodig.

Harm-Jan van Veldhuizen | Directeur
Kachels.nl

En nu jij?

Ik ben Johan en samen met mijn collega’s ben ik nieuwsgierig naar jouw verhaal. Het zou zomaar eens ons volgende project kunnen zijn…

Neem contact op