Projectbeschrijving

Waterwel

Waterwel is een specialist als het gaat om het zwembaden, zwemvijvers en beregening-installaties. Het stromende water door hun aders maakt hen een inspiratiebron bomvol kennis en kunde om de wildste ideeën te realiseren.

De vraag

Een zwembad in de achtertuin, wie wil dat nu niet? Wij mochten de afgelopen weken een duik nemen in de mooie wereld van bouwkundige zwembaden en zwemvijvers! Waterwel is een grote specialist op het gebied van  zwembaden, zwemvijvers en beregening-installaties. Wat ze nodig hadden was een moderne website vol inspiratie, beleving en informatie en die aansluit op hun vakmanschap. En dat… binnen één week!

.

.

Opgeleverd / diensten
WordPress website, online marketing

Bezoek website
www.waterwel.nl

.

.

De aanpak

Banierhuis en eDifference werken al langere tijd samen op het gebied van digital marketing. De oude website behaalde goede rankings binnen Google en trok veel bezoekers, maar sloot niet langer aan bij de veranderde customer journey. Het was daarbij niet mogelijk om online een bestelling te kunnen plaatsen. Samen met Banierhuis bedachten we een vernieuwde (online) strategie waarmee de webshop en de filialen elkaar versterken. Hierop volgden velen strategische (brainstorm)sessies.

Vormgeving

Bij water denken we aan aan blauw. De kleur van de lucht, de zee en rust. We hebben een eigentijdse ontwerp voor Waterwel gemaakt met twee hoofdkleuren blauw en een lichtgrijs, bedoeld voor het grote maar toch prettige contrast. Grote vlakken en veel ruimte stonden centraal in het ontwerp. Dit straalt namelijk rust uit; en laat dat nou net hetgeen zijn waar je bij zwembaden en water over het algemeen aan wil denken.

 

 

 

 

 

#323664

 

 

 

 

 

#323664

 

 

 

 

 

#323664

Resultaat

Het resultaat is een website die inspeelt op de verschillende fases binnen de customer journey van de eindgebruiker. Met zijn vele pagina’s en projecten is het net een digitale showroom. De vindbaarheid heeft tijdens het gehele traject centraal gestaan: de goede rankings die we de afgelopen jaren behaald hebben, het verkeer via de organische zoekresultaten dat maandelijks aangetrokken wordt, moet behouden blijven én zelfs worden uitgebreid. Met de vele beelden en relevante teksten spelen we in op het inspireren en informeren van de bezoeker. De overtuigende teksten en call to actions zullen de bezoeker verleiden tot een contactaanvraag.

Nieuwsgierig?
Duik eens in de wereld van zwembaden.

Bezoek website

En nu jij?

Ook een professionele website of webshop in één week realiseren? Neem contact op met Johan om eens te brainstormen over je online aanwezigheid. De koffie staat klaar! Een watertje kan natuurlijk ook.

Neem contact op