Prachtig of professioneel is niet genoeg

Prachtig, professioneel en bijna perfect. De meeste nieuwe websites voldoen wel aan die criteria. Maar wij van eDifference hebben daar een andere kijk op. Wij geloven namelijk niet in ‘bijna perfect’. Wel in de kracht van interactie, beleving en effecten. En natuurlijk: daar is allereerst wel een goed grafisch ontwerp voor nodig. Waar wij dan naar streven? Noem het interaction design. Design dat de interactie met de klant bevordert. Denk hierbij aan call to actions, chatfuncties, enquêtes, pop-ups en een duidelijke navigatie van de website. Dat heeft, wat ons betreft, écht meerwaarde. En wat we daarvoor meebrengen? Effectieve effecten, doordachte toepassingen. Daarmee is het resultaat zeker onbetwist: een professionele, perfecte én interactieve website!

Loading...

Stel je eens voor…

Klinkt dat goed? Vast. Maar laten we het eens concreet maken met een voorbeeld. Je zoekt een spijkerbroek van merk XYZ. Die middag heb je een afspraak in Arnhem, vlak bij een grote XYZ-shop. Daar wil je hem graag oppikken; dat bespaart weer een online bestelling. Op de website vind je echter geen aanvullende informatie over de beschikbaarheid van dit soort spijkerbroeken – in jouw maat – per filiaal. Bellen dan maar of erger: verder zoeken bij de concurrent. Maar had het niet fijn geweest als er een chatfunctie beschikbaar was geweest om dit direct te vragen? Zomaar een voorbeeld, waarbij de interactiviteit van je online platform van doorslaggevend belang kan zijn.

Hoe eDifference je helpt om de interactie te bevorderen

Interactie. We hebben gezien hoe het een verschil kan maken. Daarom analyseren wij van eDifference in deze stap nauwkeurig met welk doel de bezoeker naar je website- of shop komt. Of anders gezegd: in welke fase van de customer journey de bezoeker zich bevindt. Is dat helder? Dan gaan we samen aan de slag om alle hulpmiddelen en interactiemogelijkheden zo in te richten dat de zoekende bezoeker optimaal geholpen en ondersteund wordt in zijn zoektocht. En natuurlijk in de uiteindelijke aankoop of actie. Want daar draait het tenslotte allemaal om.

Neem contact op

cases

En nu jij?

Ik ben Jaco en samen met mijn collega’s ben ik nieuwsgierig naar jouw verhaal. Het zou zomaar eens
ons volgende project kunnen zijn…

Neem contact op