Je website moet uiteindelijk geld opleveren

Want aan alleen maar ‘visitekaartjes’ laten zien heb je tenslotte niet zo veel. Oké, een beetje misschien. Maar het gaat er uiteindelijk om dat je website wat oplevert en je verhaal de klant overtuigt Daarom vinden wij van eDifference dat een website laten bouwen vraagt om een bredere aanpak. Eén die inzoomt op het corporate element én het genereren van leads en (showroom)bezoekers als doel heeft.

Loading...

Vertel je verhaal…

Je corporate story is een online platform waard. Die past namelijk niet op een visitekaartje. Daarom komt het bij een website laten bouwen aan op branding, positionering en informatieverstrekking. Wat ons betreft een perfecte mix. Zo weet je namelijk zeker dat je verhaal ‘blijft hangen’. Alvast één voorwaarde om de klant te overtuigen van de meerwaarde van jouw onderneming.

…en overtuig je klant

Een passende website vertelt namelijk niet alleen je corporate story. Nee, die genereert ook leads, spoort aan tot showroombezoek en is de eerste kennismaking met je doelgroep. Redenen genoeg om er werk van te maken, niet? De klant maakt tenslotte vaak online de keuze om je showroom al dan niet te bezoeken of over te gaan tot een (online) aankoop. Dat vraagt, naast het offline investeren in een showroom, dan ook om een serieuze aanpak online. Eentje die de klant overtuigt. Eentje die geld oplevert.

WordPress Websites

WordPress websites. We zijn er fan van. En dat enthousiasme steken we niet onder stoelen of banken. Hoeft gelukkig ook niet, want we zijn niet de enigen. Veel van onze klanten in de retailbranche ervaren inmiddels hetzelfde.

Lees verder

Webapplicaties

Maatwerk. Dat is het sleutelwoord bij de webapplicaties die onze Data SQL en My SQL specialisten voor je bouwen, met frameworks zoals Yii2. En maatwerk vraagt uiteraard onderzoek, veel denkwerk en tot slot: perfecte aansluiting.

Lees verder

Internet Marketing

We worden er blij van, weten er alles vanaf en zien dagelijks de resultaten van de inzet ervan. Reden genoeg om het daarom al onze klanten aan te bevelen. Daar zijn ze tenslotte bij gebaat. En wij ook.

Lees verder

cases

En nu jij?

Ik ben Jaco en samen met mijn collega’s ben ik nieuwsgierig naar jouw verhaal. Het zou zomaar eens ons volgende project kunnen zijn…

Neem contact op