Online adverteren

De mogelijkheden voor online advertising zijn talloos. Via Facebook, Google AdWords of Google Shopping bijvoorbeeld. Maar waar, wanneer en hoe kun jij het beste online adverteren? Dat is iets om grondig over na te denken. Iets wat wij van eDifference graag voor je analyseren en realiseren. Samen met retailers zetten we dagelijks online advertentiecampagnes op, monitoren we de conversie en analyseren we de statistieken. En heb je een vraag, wil je advies of een uitgedachte strategie? We praten er graag over door. Onze gecertificeerde Google AdWord-specialisten weten namelijk als geen ander wat effectief is – en wat niet. Daarnaast zijn ze gewend om met een groot online marketing budget om te gaan. Eén van de belangrijkste voorwaarden, wanneer je waarde hecht aan een effectieve online marketingmix.

Loading...

Remarketing

De klant bezoekt je website, klikt door en sluit dan af. Opent daarna YouTube of een online e-mailprogramma en ziet in zijn blikveld de zojuist bezochte website of -shop. Bekend fenomeen? ‘Eenvoudig’ genoeg een kwestie van goede re-marketing. Iets waar wij ons dagelijks hard voor maken. Omdat we ervan overtuigd zijn dat niets zo belangrijk is als het in beeld blijven bij (potentiele) klanten. Een grote kans voor jou als retailer. Want als je online ‘bent’, waar de klant is, kun je scoren!

Social media advertising

Social media biedt veel kansen voor online advertising, mits juist ingezet. Denk alleen al aan de grote hoeveelheid gebruikers die zich dagelijks bevindt op mediums zoals Facebook, Twitter of Instagram. Hierdoor is er ook veel winst te behalen, omdat al deze gebruikers enorm veel informatie achterlaten. Onder andere door posts, likes en interesses weten deze giganten precies waarin hun gebruikers geïnteresseerd zijn. Gemiste kans om al deze informatie te laten voor wat het is, niet? Speel er liever op in. eDifference helpt je bij het bereiken van de goede doelgroep!

Neem contact op

cases

En nu jij?

Ik ben Johan en samen met mijn collega’s ben ik nieuwsgierig naar jouw verhaal. Het zou zomaar eens
ons volgende project kunnen zijn…

Neem contact op